پرندگان خشمگين به 400 ميليون هم رسيد.
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 753
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 761
بازدید ماه : 1279
بازدید کل : 1686739
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : mehdi

اخبار امروز گیم آندروید | گویا قرار نیست کسی ترمز این پرندگان خشمگین را بکشد،هنوز چهار ماه از زمانی که خبر دویست میلیون دانلود بازی Angry Birds را در ماركت آندرويد نگذشته است که خبر می‌رسد محبوبیت این بازی روز افزون است و حال مرز چهارصد میلیون دانلود را هم در روز دیدند. این در حالی است که علاوه بر دانلود این بازی ماهانه بیش از یک میلیون اسباب بازی و تی‌شرت پرندگان خشمگین بفروش می‌رسد که بسی مایه خرسندی Rovio  شرکت تولید کننده و عرضه کننده این بازی است.

بازی‌ای که ابتدا برای پلت فرم iOS ارایه شده بود  و با توجه به استقبال از آن برای دستگاه های آندرویدی ارایه و در ادامه پای آن‌ها به کامپیوترهای شخصی و برخی کنسول‌ها کشیده شد.

روویو هر از چند گاهی و به مناسبت خاصی نسخه جدید از پرندگان خشمگین را به علاقه‌مندان ارایه میدهد و سهم بسزایی در سرگرمی دارندگان تلفن‌های هوشمند و تبلت ها ایفا می‌کنند.

براي دانلود بازي پرندگان غشمگين در سايت گيم اندرويد اينجا كليك كنيد.

منيع : گيم آندرويد

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.