درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 951
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 959
بازدید ماه : 1477
بازدید کل : 1686937
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : mehdi

آلبوم جدید و بسیار زیبای نوید و امید به نام کلی سفارش

(با سه کیفیت متفاوت + دانلود به صورت یکجا)



<< دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ شده >>

نام فایل

کیفیت

رپید شیر

مگا آپلود

لینک مستقیم

نوید و امید - کلی سفارش

192Kbps

 دانلود

 دانلود

 دانلود

نوید و امید - کلی سفارش

128Kbps

 دانلود

 دانلود

-


فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

 ۱ـ بذار بگم

 ۲ـ چه اشکالی داره

 ۳ـ چیزی نمی خوام

 ۴ـ واسه خاطر خودم

 ۵ـ آی دختره

 ۶ـ برو

 ۷ـ گذاشتی رفتی

 ۸ـ اگه بگی دوست دارم

 ۹ـ سایه عشق (ریمیکس)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.