درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 1685832
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 PdfGrabber نرم افزاری عالی برای تبدیل فایل های فارسی PDF متون و تصاویر به فرمت های معروف آفیس با ساپورت فونت فارسی بطور کامل است. این نرم افزار قدرتمند بخوبی و به سرعت می تواند متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF فارسی را به راحتی به صورت یک فایل متنی به فرمت های معروف مانند Word , Excel , AutoCAD / DXF , Powerpoint , Images , XML , Text , RTF تبدیل کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار تبدیل پی دی اف را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

PdfGrabber v6.0.0.2

 

برخی از قابلیت های این برنامه :
- قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره ... .
- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.
- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.
- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


 سال ۲۰۷۴ مریخ : در اثر اصابت یک شهاب سنگ عظیم به سطح مریخ ابرهایی از غبار کلیه اتمسفر را میپوشاند و سبب قطع ارتباط زمین با کلیه ایستگاههای تحقیقاتی میگردد . پس از فروخفتن طوفان سفینه ای که از زمین به مریخ فرستاده میشود خبرهای تکان دهنده ای را مخابره میکند کلیه مراکز مستقر در مریخ به تصرف بیگانگانی در آمده که خود را برای تسخیر زمین آماده میکنند. در این بازی هدایت تنها سفینه نژاد انسان و سرنوشت کره زمین در دستان شما میباشد. و در صورتی که موفق به منبع عظیم انرژی ژئوترمال موجودات فرازمینی نگردید. صدا و حرکت در این بازی به خوبی میتواند به ایجاد صحنه های اکشن کمک کند. و این بازی با وجود نیاز رسمی به حافظه اصلی ۵۱۲ و دایرکت ایکس ۹ حتی بدون ملزومات فوق نیز قابل اجرا میباشد. بازی کاملا Portable بدون نیاز به نصب می باشد و فایل آن توسط آنتی ویروسهای NOD32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون می توانید بازی کامپیوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Portable Incinerate 1.0.0

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.

این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده Velox 3D v1.0 را که یکی از بهترین بازی های سه بعدی مسابقه ای برای سیستم عامل آندروید است را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سايت دانلود كنيد...

 

Velox 3D

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 به بالا



ادامه مطلب ...


 دانلود Mozilla Firefox 10.0.1 - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 8 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox 10.0.1 :

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
- دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر
- و ...

ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار Mozilla Firefox 10.0.1 :

- افزونه های مورد نیاز نصب شده و در حالت عادی غیرفعال است
- اضافه شدن افزونه one-time
- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
- اولویت بندی جدید برای تقاضا در باز شدن زبانه های جدید
- بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
- بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
- پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
- پشتیبانی از منوهای HTML5
- پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
- بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
- پشتبانی پیشرفته WebSocket
- افزایش امنیت
- افزایش سرعت بارگذاری Java
- و ...

براي دانلود ابتدا عضو شويد سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 بدون شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر وب برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزار Internet Explorer است. طبق آماری که در سال ۲۰۰۹ گرفته شده حدود ۴۵% افراد دنیا از این مرورگر در ورژن های مختلف از ویندوز 98 به بالا استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار را برای شما کاربران سایت آرش 98 آماده کرده ایم که بسیاری از مشکلات این نرم افزار برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

 

Internet Explorer 9 Arash98.com

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 آیا سرعت مرورگر فایرفاکس شما کاهش پیدا کرده ؟

توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازی کنید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.
مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است اما به مرور زمان کند میشود و دلیلش هم تکه تکه شدن پایگاه داده های عمومی آن است. نرم افزار SpeedyFox v1.4 برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس را حلی دارد. این نرم افزار کاملا تست شده و البته رایگان میباشد و باعث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود. هم اکنون می توانید این ابزار فایرفاکس را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

SpeedyFox v1.4 Arash98.com

قابلیت های کلیدی SpeedyFox v1.4:
- رایگان و کم حجم بودن نرم افزار
- تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر
- عملیات سریع تر با کوکی ها
- یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس
- سرعت نرم افزار در انجام کار
- بدون احتیاج به نصب
- و .....

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار ادوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتاه و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار فلش پلیر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد........براي اينكار ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 هم اکنون ورژن جدید مرور Google Chrome را برای شما آماده ی دریافت قراره ایم. Google Chrome جزء مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رقیب اصلی مرورگرهایی چون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار می رود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.هم اکنون می توانید نرم افزار گوگل کروم را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Google Chrome Browser

براي ددانلود به ادامه مطلب برويد

ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...


 با رشد اینترنت در قرن ۲۱ ، هکران و نفوذگران بیشتر از قبل پیشرفت کردند ...  پس مرورگری با نام Browser Comodo Dragon یک دیوار اهنین در برابر انهاست و امنیت شما را تضمین می کند. مرورگرComodo Dragon سرعتی بیشتر از گوگل کروم و محیطی خیلی جذابتر از آن دارد . اگر می خواهید یک مرورگر جدید با سرعت بالا و با ثبات و محیطی امن را تجربه کنید Comodo Dragon Browser از بهترینهاست.هم اکنون می توانید نرم افزار کومودو را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon Browser

دانلود در ادامه مطلب

براي دسترسي عضو شويد



ادامه مطلب ...


 نرم افزار تغییر اتوماتیک عکس دسکتاپ

نرم افزارتغییر پس زمينه به صورت اتوماتيك

سلام و درود بر شما عزيزان.اين نرم افزار به صورتي است كه با هربار شروع كار ويندوز به صورت

اتوماتيك پس زمينه تعويض مي گردد و شما متوانيد عكس هاي مورد علاقه تان را براي گذاشتن

بر پس زمينه انتخاب و در داخل آن نرم افزار بريزيد.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد..



ادامه مطلب ...


2 تم زیبا و فوق العاده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 که میتوانید از کمیاب آنلاین دریافت کنید .

 

 

قابل استفاده برای نوکیا سری 60 ورژن 5 :

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد.....

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : mehdi
PDF-XChange Viewer 2.5 Build 195 نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software  می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF-XChange Viewer 2.5 Build 195 :

    * مشاهده-پرینت-گرفتن خروجی متن و تصاویر از اسناد
    * امکان اضافه کردن توضیح به بخشی از مطالب
    * امکان اضافه کردن فرم و پر کردن فرم ها و ذخیره آنها در اسناد
    * نشانه گذاری برخی از متن ها و صفحات
    * گرفتن خروجی از اسناد به فرمت های محبوب و معروف تصویری
    * امکان خروجی گرفتن از یک صفحه از سند
    * پشتیبانی کامل از موتور جاوا اسکریپت
    * پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری
    * پلاگین و افزونه لازم برای اضافه شدن به اینترنت اکسپلورر و فایرفوکس
    * دارای یک نسخه رایگان
    * حجم بسیار پایین
    * امکان استفاده از نسخه پرتابل

......



پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : mehdi

شما کاربران گرامی شاهد مجموعه آیکون های وکتور طلایی رنگ وب با فرمت eps,jpg هستید. طراحان می توانند از این پک جدید آیکون در طراحی های تبلیغاتی، تجاری، وب و ... استفاده کنند.

.................



پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : mehdi

Passmark PerformanceTest یک نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد. توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید مشخصات کامل قطعات، دمای اجزا و بسیاری از مشخصات دیگر را به صورت کامل مشاهده نمایید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده ببرید.

.......



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.