درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 1685803
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 این بار در سایت دانلودها نرم افزار بسیار جالب Gold S.M.S v1.1.6 را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را به همراه ویژگی های نسخه جدید این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . 

 

Gold S.M.S آرشیوی بزرگ از پیامک های مختلف با Gold S.M.S v1.1.6 برای اندروید

 

 

 

ویژگی های برنامه Gold SMS :

 

1- به روز رسانی آرشیو  روزانه مطالب فقط با یک بار کانکت شدن به اینترنت 

2- بدون هیچ اشکالی در نوشتار به زبان فارسی

۳- ثبت و خواندن مطالب به صورت آفلاین

۴- ارسال متن ها به صورت اس.ام.اس برای دوستان

۵- محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند



ادامه مطلب ...


 در این ساعت در سایت دانلودها بازی دیگری با کیفیت HD با نام Dungeon Hunter 2 HD به صورت ساین شده و برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . اگر شما هم به بازی های گرافیکی و اکشن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید .

 

Dungeon Hunter 2 HD بازی اکشن و گرافیکی Dungeon Hunter 2 HD برای سیمبیان سری ^3



ادامه مطلب ...


 Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 

 

 ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer 
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection 
- ویژگی black hole router detection 
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا 
- و …



ادامه مطلب ...


 تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز ۷ می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و … وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!  در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز۷ را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های این نسخه از ویندوز ارائه شده است.

هم اینک می توانید نسخه نهایی ویندوز سون (۳۲ بیتی -  Ultimate) را که چند روزی بیشتر نیست توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شده است را برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این ویندوز را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


 دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21



ادامه مطلب ...


 Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …



ادامه مطلب ...


 بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند

دانلود در ادامه مطلب.

 


ادامه مطلب ...


 

|دانلود بازی Damnation با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Damnation

نام بازی: Damnation
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن اول شخص / تیراندازی
سال انتشار: ۲۰۰۹
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Blue Omega Entertainment
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Damnation در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Blue Omega Entertainment ساخته و حمایت شد.این بازی دارای ژانر اکشن اول شخص میباشد که مخصوص پلتفورم پی سی میباشد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی میپردازیم.بازی Damnation تکامل یافته بازی های به سبک تیر اندازی با ترکیبی از هیجان فوق العاده میباشد.این بازی با این که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است اما یکی از خیره کننده ترین گرافیک را در بین این چنین بازی ها دارد.بازی Damnation ویژگی های بزرگی دارد.از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به : محیط های باز – مبارزات جذاب و دیدنی – وسایل نقلیه فوق العاده و .. اشاره کرد.در بازی Damnation به وفور شاهد مناظر طبیعی فوق العاده میباشید.بازی در هر ثانیه قصد دارد به شما به نوعی شوک وارد کند.گاهی خود را در بین زمین و هوا معلق میبینید و گاهی نیز خود را در بالاترین نقطه از سطح زمین ..!!! شاید وجود سلاح های پیشرفته در این بازی شما را وسوسه کند. بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.در حقیقت این بازی را نمی توان یک بازی محدود در نظر گرفت .وجود چنین اسلحه هایی از همان ابتدا نوید بخش این امر میباشد.صدا گذاری بازی در حد متوسط میباشد اما حقیقتا موسیقی متن زیبایی دارد.در بعضی از درگیری ها موسیقی متن شما را یاری خواهد کرد. کاراکتر اصلی بازی یعنی شما از حرکات آکروباتیک و نمایشی محروم نمیباشد و با گذشت مراحل میتوانید آن ها را مرحله به مرحله کشف کنید و از آن ها در مبارزات خود استفاده کنید.بازی Damnation یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد و آن دارا بودن مد مولتی میباشد به طوری که لذت بخش مولتی ان به وفور بیشتر از مد سینگل آن میباشد.البته اگر به ژانر بازی ” ژانر تخیلی ” را نیز اضافه کنیم جای دوری نرفته ایم 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 2 اسفند ٩٠



ادامه مطلب ...


 یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون  بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.

بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines

 



 دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است.  این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.

این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه

در این بازی کامپیوتر آماده اداره تکه جواهرات بالدار خود در پنجمین بازی پوپر مرمر هیجان انگیر و فوق العاده لوکسر شوید. توپ های رنگی خود را به زنجیره ای از حوزه های رنگی شلیک کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند. با دستاورد های خود گنجینه هایی که جلوی سقوط سرزمین را می گیرند بدست آورید زیرا این 5 گنج عظیم مصر را نجات خواهد داد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.6 GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0



ادامه مطلب ...


 سلامی دوباره.

امروز بعدازظهر یه وقت خیلی کم که گیر اوردم، خوابمو زدم به کنارو نشستم ۶ تا برنامه گذاشتم رو وبلاگ.

قول داده بودم که ۱۰ تا میزارم حالا ببینیم چی میشه شاید بیشتر گذاشتم.

۲ تا بازی براتون تدارک دیدم اونم بازی موبایل مخصوص گوشی های  Sony Ericson .

 

 

 

 حجم فایلها : ۱.۳۳ مگابایت

 دانلود بازی اول

 دانلود بازی دوم

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.