درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 1685781
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 



ادامه مطلب ...


 

 

Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدویی به یکدیگر است  که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل نماید. به جرأت می توان گفت که این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل فرمت است که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند . پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان :  امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و .. را نام برد .

 

Wondershare Video Converter تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر با Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.5

 منبع:downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


 طبق روال سالانه سایت دانلودها امسال هم به مناسبت فرا رسیدن سال نو تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۱ خورشیدی برای شما عزیزان تهیه شده است. جا دارد از زحمات دوست عزیزمان ایلیاد موسوی که هر ساله تقویم اختصاصی سایت دانلودها را طراحی میکند تشکر نماییم. این تقویم شامل ۱۲ تصویر با فرمت JPG و با کیفیت فوق العاده عالی در سایز ۱۰۵۰×۱۶۸۰ می باشد که می توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه ویندوز خود استفاده نمایید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. تیم دانلودها پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

1391calendar تقویم دیجیتالی سال 1391



ادامه مطلب ...


 Yahoo Messenger نرم افزار

 نرم افزار چت یاهو مسنجر محبوبترین نرم افزار چت در بین کاربران ایرانی می باشد. نسخه ۱۱٫۵ این نرم افزار با داشتن قابلیت های جدید محیط دلپذیرتر و راحت تری را برای chat فراهم کرده است. از قابلیت های جدید در Yahoo! Messenger 11.5 امکان چت با چند نفر در یک پنجره و بصورت تب های جداگانه، وجود شکلک هایی که در نسخه های قبلی نبودند (معروف به شکلک های مخفی)، وجود چند تم (پوسته) جدید و اضافه شدن قسمت Recent Contacts در پنجره اصلی (افرادی که اخیراً با انها چت کرده اید) را می توان نام برد.
سایت سازنده: www.yahoo.com
حجم: ۱۸٫۳ مگابایت



ادامه مطلب ...


 بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 منبع:downloadha.com 

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0



ادامه مطلب ...


 

 

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از دانلودها دریافت کنید.

 

ali delnavazan دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

 

dvd دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی شما می توانید مجموعه کامل سریال دلنوازان را در ۱۰ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی توضیحات بیشتر و خرید مجموعه …

 منبع:downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


 مجموعه اس ام اس خنده دار و جوک اسفند 90 - سری 12

هم اکنون برای شما مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار به همراه جوک های بسیار شیرین و خنده دار را برای شما در سایت فقط دانلود برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم .

 



ادامه مطلب ...


 دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.



ادامه مطلب ...


 بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.



ادامه مطلب ...


 اگر از کاربران Windows 7 باشید حتما نگران فعال سازی ویندوز خود هستید، به گفته مرکز تحقیقات IDC ویندوز ۷ در آمریکا ۲۵/۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند. این گفته بر اساس پیش‌بینی میزان فروش این محصول در کل جهان و آمریکاست. اینگونه پیش‌بینی شده است که ویندوز ۷ در آمریکا ۶۰ میلیون نسخه و در کل جهان ۱۷۷ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. در این میان ۴۱ میلیارد دلار به شرکای مایکروسافت سود خواهد رسید که بخش اعظمی از آن صرف فرهنگ استفاده از ویندوز ۷ خواهد شد. حال شما با در دست داشتن این کرک نیاز به پرداخت این هزینه سنگین ندارید . تنها با چند کلیک ویندوز شما کاملا فعال می شود و به راحتی میتوانید از ویندوز ۷ استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

win7crack فعال سازی ویندوز 7   Crack Windows Seven



ادامه مطلب ...


 برنامه Active@ File Recovery v7.5.1 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد.در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و … را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

 

filerecover بازیابی همه اطلاعات پاک شده با Active@ File Recovery v7.5.1



ادامه مطلب ...


 WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

 

دانلود درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.